nedjelja, 2. prosinca 2012.

Prvi sex sa majkom

Zdravo, moje ime je Dragiša i ispričat ću vam svoju priču. Naime, živim sam sa majkom u jednom malom stanu u beogradu, živimo teško, jer neas je otac ostavio bez ičega prilikom razvoda. Ja sam pripao majci, i od tada majka svojinski se trudi da mi obezbjedi normalan život. Radi u jednoj kafani, za mizernu plaću mora da trpi udaranje po guzi napaljenih kamijondžija, grljenje, ljubljene pijanih budala i ostalo. Uvijek je umorna, ima teške radne dane. Ali dosta sam govorio o našoj situaciji da kažem nešto i o nama, moja majka ima 49 godina, odlično izgleda, strašno je zgodna i moram priznati da često kada drkam zamišljam upravo nju, na posao uvijek odlazi provokativno obučena, jer to zahtjeva njen gazda. Visoka plavuša, sa strašno izraženom figurom i velikim sisama, svi su balili za njom, kafana je nenormalno radila od kada je moja majka došla kao konobarica u nju. Ja sam imao 19 godina, sportista i jako simpatičan mladić, djevojke u kraju su ludeile za mnom, ali nisam tome pridavao previše značaja, trenirao sma fudbal i to mi je bilo primarno. Bio sam jako dobro izdefinisan i ponosan sam na to. Upravo zbog toga sve sam više i po kući hodao bez majice, i primjetio sam da me majka drukčije gleda, pohotno, ali to mi nije smetalo, naprotiv upravo zbog toga sa počeo  boskericama da izlijećem u dnevni boravak, kada bi mi kurac bio plounadignut, izazivao sam je, a ona se primala.



Jedne večeri, bio je petak, otišao sam da se tuširam, jer sam planirao izaći sa nekim pičkama iz kraja. Tuširo sam se i u tom momentu čuo sam uzdisanje, zavrnuo sam vodu, i primjetio da neko stoji ispred vrata, samo se sprao, ogrnuo peškirom i izašao vani, tamo je stajala mama, pripijena uz zdi, raširenih nogu i sa rukom u gaćicama, na sebi je imala tanku haljinicu iznad koljena koju je zadigla kako bi drkala pičku. Bila je u besvjesnom stanju i buncala :"kako si dobar sine", uzeo sam je za ruku i rekao:"mama, šta se dešava?". trznula se, do tada me nije primjećivala, zacrvenila se, Bog zna gdje je ona bila odlutala. Tada me je pogledala i rekla:"sine misliš da je meni lako, ti znaš kako je tvoj otac bio zgodan i lijep, isti ti, pogledaj i mene svi balave za mnom, a ja moram tamo u kafani sa debelim kamiondžijama i pijanim kretenima koji smrde da se grlim i mazim, ne mogu, treba mi pravi muškarčina, trebaš mi ti sine", nasmijao sam se i rekao joj:"znam mama, vidio sam kako me gledaš i ja sam sanjao da se pojebem sa tobom, zato sam te i izazivao", tada me ljuto pogledala, prišla me, lagano me ošamarila i rekla :"bezobrazniče jedan, isti si tata", a onda me poljubila, kako je to bilo dobro, ne mogu vam opisati, strašno se ljubila, pokreti nenog jezika bi izludili svakoga. Rukom je skinula moj peškir i ja sam ostao potpuno gol, stajao sam gol pred majkom. A onda me je odvukla u WC, da ne stojimo na hodniku.

Kleknula je na koljena i uzela moj kurac od 19 centimetara i stavila u usta, vukla je, cuclala, sisala, golicala jezikom, a ja sma uživao, nakon toga se pridigla a meni je kurac već bio uspravan kao strijela, te ga uzela i počela mojim kurcem da trlja od svoje gaćice, trnci su me prolazili svaki put kada bi mojim glavićem prešla preko pičke i  kada bi osjetio to udubljene ispod gaćica, ja nisam imao hrabrosti da skinem njenu haljinu, ukočen sam stajao, a onda je opet kleknula i počela da ga puši, opet je radila nevjerovatne stvari svojim jezikom, uvlačila je moj kurac do kraja, nabijala ga u grlo, a rukama je trljala mene po guzi, po sisama, očito je bila strašno napaljena, a ja sam mislio da ću svršiti svakog trenutka. Zatim je izvadila svoje velike sise, i moj kurac gurnula pravo među njih, trljala je moj kurac od svoje bradavice, tada sam vrisnuo :"Stani  mama, svršit ću, a ja želim da te jebem u pičku", pogledala me i nasmijala se, pridigla se i strasno me poljubila. A zatim je podigla haljinu, jednu nogu digla na veš mapinu, skinula gaćice, i razmaknula guzove, "evo ti je, kada je želiš" rekla je. Ja sam prišao i imao sam šta da vidim, strašno uredna, do kraja obrijana pičkica, mokra, iz nje su curili sokovi, i znao sam da ona kamiondžijama ne daje samo zagrljaje, nego i pičku, u sebi sma pomislio, e sad ću te razvaliti kurvo jedna kafanska. Zabio sam svoj jezik u njenu pičku i počeo da liže, lizao sam kao lud, njenu guzu, pičku, klitoris, a ona je uzdisala, uživala je, dok je pička postajala sve vlažnija, a onda sam se uspravio naslinio kurac na njenu pičku, malo gurnuo,a on je sam ušao, tako je bila vlažna i sluzava. Počeo sam da je nabijam, a ona je vrištala, prvo lagano a onda jače i jače, rukama je držala guzove razmaknute, a ja sam je držao za njena velika bedra. Nabijao sam koliko sma mogao, do kraja, nije se bunila, guzovi su igrali ispred mojih ičiju svaki put kada bi je nabioa, a to me strašno palilo. Masirao sam joj sise i bojao se da ne svršim, želio sam da ovo traje vječno.  Uzdisala je i govorila jače, jače. Tada sam rekao zadihan "ja ne mogu jače, hajde ja ću sjesti na wc školjku, a ti se nabijaja kako tebi odgovara", složila se, sjeo sam na školjku, raširio noge, a ona je sjela na moj kurac i skupila svoje noge kako bi ga što bolje osjetila. Nabijala se slabije, pa jače, a ogromne sise su letale gore dole, bio sam strašno uzbuđen, kao alo djete sa igračkom, pipao sam je svuda, držao za sise, mjesio guzove, sve me uzbuđivalo do ludila. A onda je sišla, raskoraćila se na podu, visoko digla dupe, i meni ostavila slobodnu pičku za jebanje, kao da je znala šta najviše volim, a sigurno je znala, bila je iskusna, zala je šta muški vole. Tu se nisam mogao obuzdati nabijao sam je jako, do jaja, iz sve snage i ubrzo sam počeo da svršavam, svršio sma u nju, a ona se usprotivila "hej, nemamo nikakve zašteite, ne možeš u mene", ja sam bio izvan sebe, te sam rekao i nešto što nisam trebao "hajde kruvo, kada mogu oni iz kafane, što ne mogu i ja", nije joj bilo svejedno, ali nije htjela da prekine ovaj veličanstveni trenutak u kojem smo oboje uživali, svršio sam, izvadio kurac i legao na sred WC-a. Prišla je i rekla, "dobro se jebeš, samo si bezobrazan, zato nema više ove pičke za tebe". Znao sam da je zbog moje gluposti ovo bio prvi i zadnji put da jebem moju majku, ali sigurno ovo neću nikada zaboraviti.

0 komentari:

Objavi komentar