nedjelja, 9. rujna 2012.

Ja i sestra sami u kući!



Bilo je to prošle godine, ali ja još uvijek ne mogu da zaboravim to. Živim sa majkom, ocem i sestrom, jako se dobro slažemo, i ako se ja i sestra često svađamo, ali ipak je volim. Došlo je ljeto i vrijeme godišnjih odmora, sestra je planirala da ide sa momkom na more, a ja sam želio da odem sa svojim društvom da se zabavljamo. Međutim roditelji to nisu htjeli ni da čuju, mogli smo ići samo sa njima, naravno mi smo to odbili, i ostao je dogovor da oni idu, a mi nećemo nikako ići, ostajemo kući. Bio je petak, poslijepodne oni su krenuli, sve su potrpali u auto i čim je sunce zašlo oni su krenuli, dali nam upute kako da se ponašamo i otišli. Čim je automobil odmakao sestra se nakačila na telefon, slušao sam šta govori i primjetio da priča sa momkom, govorila je da ima slobodno kuću, te da on dođe kod nje, da se druže. Odmah je otrčala u svoju sobu i počela sa sređivanjem, mene je opomenula da idem u svoju sobu, igram igrica, pa onda na spavanje, da ne izlazim jer njoj dolazi prijatelj, ali zaboravila je da ja nisam više mali balavac kojeg može tako lagati, ja sam postao odrasli muškarac, koji ipak shvata neke stvari. Klimnuo sam glavom, otišao u sobu i čekao. Nakon nekih sat vremena stigao je automobil, u kuću je ušao crn, visok momak, nabildan, poljubio je sestru i otišli su u dnevni, čuo sam glasno smijanje, pili su, zabavljali se, slušali muziku, plesali, i već kada sam počeo misliti da večeras neće ništa biti, pojaviše se u hodniku, on je nosio, a ona se glasno smijala, ja sam kao krenuo u WC pa idem na spavanje, on mi je samo namignuo, a ona me nije ni primjetila. Izašao sam iz WC-a, oni su već ušli u sobu, polahko sam stao do vrata, nageo se i provirio kroz ključaonicu, imao sam šta vidjeti, ona je ležala na krevetu, a on je bio na njoj, jebao je strašno, jako, razvaljivao je, nije bilo predigre, ničega, vjerovatno su to već obavili, ja nisam vjerovao svojim očima, kurac mi se odmah digao, uzeo sam ga jednom rukom i počeo drkati, vrlo brzo sam svršio u ruku i otišao da operem ruke, kada sam se vratio pogledao sam, već su završili, ona je ležala, izjebana, a on je brisao kurac i oblačio pantalone, Brzo sam pobjegao u sobu i legao u krevet, dugo nisam mogao zaspati, samo sam na to mislio, još sam ga jednom izdrkao, strašno sam se uzbudio.

Ujutro sam se rano probudio, ušao sam u sestrinu sobu, ona je spavala, prišao sam, stao do nje, i počeo drkati kurac, volio bih a me vidjela, ali za to nisam imao hrabrosti, prepao sam se da se ne probudi, brzo navukao bokserice i izašao iz sobe. Cijeli dan sam samo mislio na to, ona je ustala i u spavaćici po kući hodala, ja nisam mogao da se obuzdam, samo kada pogledam te noge, kurac mi se digne, nisam mogao da je pogledam u oči, počeo sam drukčije da gledam na svoju sestru, samo sam mislio kako bih je mogao povaliti. Mislim da je i ona primjetila da se nešto sa mnom događa, ali nije ništa govorila. Taj dan sam izdrkao tri puta, i ako nisam imao običaj da toliko drkam, samo sam mislio o njoj, virio je kroz ključanicu kada ode u WC, preturao po njenim gaćicama, postala mi je opsesija.

Padao je mrak, a ona je počela da se sprema, krenula je u grad sa momkom, ja sam sjedio u dnevnom i gledao neki film na TV-u, kada me zovnula, ušao sam u sobu, a ona je stajala u plavoj haljini, ta plava uska haljina, bila je kratka, i jako uska, oslikavala je prelijepu siluetu njenog tijela, tek sam vidio koliko je zgodna, naprijed se malo nazirala njena pička, vidjela se blaga izbočina, a nazad, njeno prelijepo oblikovano dupe, kako je samo dobro dupe imala. Pitala je :"Kako mi stoji haljina, jel mogu u njoj u grad?", ništa nisam odgovarao, nisam mogao, zanijemio sam. Pogledala me i pitala jesi li dobro, a ja sam samo kroz zube rekao:"Kako si zgodna", nasmijala se i rekla:"Vidi što je moj brat porastao, da ne bi i jebao sestru, vidim ja ti mene danas odmjeravaš, a i vidjela sam kada si drkao u sobi", nisam mogao vjerovati, ali sam odlučio da kažem:"Ma vidio sam šta ste sinoć radili u sobi, ne izlazi mi iz glave", uozbiljila se, i rekla:"Pa hajde da me probaš, bit će ti lakše, proći će te", i pružila ruku, vidio sam da i ona to želi, rekao sam:"Ali da niko ne zna", "To će biti naša tajna" odgovorila je. Ustao sam i pribio je uz zid, lagano spustio svoje ruke na njenu guzicu, kakvo je samo dupe imala, predobro, mjesio sam joj dupe, a ona se smijala, lagano sam podigao suknjicu a ispod su bile samo gaćice, igrao sam se sa njenom guzom, a onda je poljubio, dok sam to radio osjetio sam da mi se kurac diže, već je bio u punoj erekciji. Desnu sa ruku spustio do njene pičke, a onda je uhvatio za pičku, kako je samo bila dobra, debela, mesnata pička, puna mi je ruka bila, zatim sam zadigao suknju i gurnuo ruku u gaćice, osjetio sam njen stidne dlakice, lagano došao do klitorisa i počeo da trljam, masiram, ona je uživala, prepustila se meni u potpunosti i ako je imala mnogo više iskustva od mene. Izvadio sam kurac, i počeo da trljam o njenu pičku, preko gaćica, prelijepo je bilo, mogao sam tako svršiti, ali sam je podigao, i bacio na krevet, skinuo pantalone, bokserice raširio noge i stao preko nje, kurac joj je došao tačno pred usta, izvadio sam ga i rekao puši, počela je da ga puši, fenomenalno je to radila, jezikom ga lizala, sisala, nisam mogao više, rekao sam stani, svršit ću, a hoću da ti probam i pičku, raširio sam joj noge, ona je već bila vlažna, malo raširio picu, protrljao glavićem po pički i ubacio ga, nabijao sam je jače, pa sporije, uživala je, voljela je moj debeli kurac, odjednom sam osjetio da ću svršiti, brzo sam ga izvadio i svoju spermu prosuo po njenom stomaku, uzdahnula je. Poljubio sam je i rekao :"Izvini ja ti pogužvao haljinu", nasmijala se i rekla:"nema veze, vrijedilo je".

Nakon što su roditelji došli sa mora, nismo imali prilike da se jebemo, ali oboje jedva čekamo novu priliku.

0 komentari:

Objavi komentar